هستی روشنی هستی روشنی ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

درباره هستی

تولدت مبارک گل من

1391/7/5 8:22
نویسنده : مامان فاطمه
913 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن

به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.

میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

 

 

 

عطر موهایت… نرمی دستانت.. راه رفتنت… صدایت.. حرف زدنت.. نگاه کردنت.. همه و همه مرا وا میدارد که در این روز شکر گذار باشم که شراب ناب چشمانت را مینوشم

به تو تبریک نمیگویم به خودم تبریک میگویم که چون تویی را دارم

تولدت مبارک دخترم

 

هر روز برایت رویایی باشد در دست
نه دوردست
عشقی باشد در دل
نه در سر
و دلیلی باشد برای زندگی
نه روز مره گی
تولدت مبارک هستی من

 

 

 

             

 

.: هستی روشنی جان تا این لحظه ، 3 سال و 0 روز و 0 ساعت و 0 دقیقه و ٠ثانیه سن دارد

 

اگه خدا عمری باقی بذاره فردا انشاءالله قراره تو خونه برات تولد بگیرم

یه تولد هم توی مهد با دوستات می گیریم

به زودی در این محل عکس های تولد گذاشته می شود. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زهرا
5 مهر 91 9:40
تولد تولد تولدت مبارک صدو بیست ساله شی
مانی محیا
5 مهر 91 10:10
تولدت مبارک هستی گلی


مرسی خاله جون مهربون


محیا یعنی تمام زندگی
8 مهر 91 12:56
تولدت مبارک هستی خانم صدسال به این سالها
مامان صدف
8 مهر 91 13:03
هستی مهربون تولدت مبارک عزیزم. دعا میکنم تا آخر عمرت خنده رو لبات باشه و هیچ وقت غم نبینی
مامان مرسانا
8 مهر 91 16:38
سلام مامان فاطمه
هستی جان عزیزم تولدت مبارک ان شاالله خدا تو رو برا مامان و بابا نگه داره و سایه مامان فاطمه و بابایی همیشه رو سرت باشه گلم................
مامان فاطمه بسته های تراشه های الماس رو از چه سنی برا هستی جون استفاده کردی ؟ راضی هستی؟؟؟


ممنون خاله جون از محبتت
من از دوسال و نیمگی هستی شروع کرد مرحله 1 رو هستی خیلی خوب همکاری میکرد اما بعد احساس کردم خسته شده و مرحله دو رو به تعویق انداختم باید وقت مامان خیلی آزاد باشه و مدام باهاشون کار کرد