هستی روشنی هستی روشنی ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

درباره هستی

موفقیت در انجام کاری سخت

1390/7/23 9:04
نویسنده : مامان فاطمه
221 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم دیگه ثابت کرد که بزرگ شده .

همیشه فکر اینکه روزی می خواهم هستی رو از شیر بگیرم عذابم می داد . آخه هستی در طول شب چند بار بیدار میشد و شیر میخورد و تا بهش نمی دادم گریه می کرد .niniweblog.comچون کسی هم پیشم نبود تا در این دوران کمکم کند به نظرم خیلی کار سختی بود .اما با پر شدن زمان شیردهی 2 سال کامل باید هرچه زودتر این کار رو می کردم . بالاخره در چهارشنبه شب تاریخ 20/7/90 تصمیم گرفتم که شاخ غول را بشکنمniniweblog.comو دیگه شب بهت شیر ندم  . اصلا باورکردنی نبودفقط شب اول چند بار بیدار شدی و نق زدی ولی دوباره زود خوابیدی و کلی از عمو و عمه ات به خاطر شیر نخوردن کادو گرفتی و تشویق شدی . niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فروش کارتونهای قدیمی
23 مهر 90 8:56
با ما به دنیای کودکی سفر کنید !
مامان محیا
23 مهر 90 11:02
مبارک باشه خانم شدی مگه تا حالا میخورده خاله...من عید محیا رو از شیر گرفتم و هردو مون راحت شدیم


مرسی .آره تا همین چند روز قبل .
منم دارم حالا نفس میکشم واقعااین قضیه اعصاب خردکن شده بود .
مامان صدف
25 مهر 90 8:38
آفرین هستی کوچولو.
خدا رو شکر که به خیر گذشت. خداکنه منم بتونم راحت صدفو از شیر بگیرم


هر وقت تصمیم گرفتی این کارو بکنی قاطعانه عمل کن و دلسوزی نکن ، من این کارو نکردم خیلی اذیت شدم