هستی روشنی هستی روشنی ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

درباره هستی

بهترین دارایی

1390/9/1 12:02
نویسنده : مامان فاطمه
282 بازدید
اشتراک گذاری

از قدیم گفتن دخترا واقعا غمخوار پدر و مادر هستند .

مامانای که پسر دارن معمولا به ندرت کارهایی احساسی و عاطفی از سمت فرزندشون می بینند

اما دخترها واقعا یه چیزه دیگه هستند توی بروز احساسات .

هستی من هم از این قاعده مستثنی نیست و درجه احساساتش خیلی شدیدهniniweblog.comو به خوبی بروز میده به طوریکه اون لحظه من واقعا روی زمین نیستم

مثلا در روز چند بار میگه مامان ! دوست دایَم

دیروز تو خونه داشتم تختو مرتب می کردم یدفعه زانوی پام محکم خورد به لبه کمد هستی .از شدت درد سرمو گذاشتم روی پام .

هستی: مامان چی شده ؟

مامان : پام اوف شد

هستی : بیا بوسش کنم خوب می شه

وقتی اون گرمی لبهاتو  روی پوستم احساس کردم .دیگه احساس کردم من هیچی کم ندارم

خدایا شکرت به خاطر وجود مهربان دخترم

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محیا
1 آذر 90 12:08
اشکمو درآوردی