هستی روشنی هستی روشنی ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

درباره هستی

2/12/90

1390/12/2 9:04
نویسنده : مامان فاطمه
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

یکشنبه که اومدم دنبالت دیدم وای چه حالی داری (اب ریزش بینی شدید) رفتم خونه و یه کم دارو بهت دادم در نتیجه دوشنبه رو موندم پیشت تو خونه.تصمیم داشتم سه شنبه رو هم بمونم پیشت و بهت برسم اما از بس از اداره بابت کارهای بیخود بهم زنگ زدند اعصابم خرد شد و سه شنبه اومدیم مهد البته به نظرم بهتر شده بودی امیدوارم دوباره حالت بدتر نشه.

دلم به حالت میسوزه

خاله هات و مامان بزرگت که دلسوزم و دلسوزت هستن ازمون دورن و نمیتونن بهم کمک کنن حتی نمیتونم باهاشون درد دل کنم آخه میگم بیچاره ها از راه دور ناراحت میشن که نمیتونن برام کاری بکنن

عزیزم خدا کنه لااقل تو هیچوقت مریض نشی تا من جای خالی اونا رو کمتر حس کنم .

الان اگه خاله زهرا تهران بود نمیذاشت آب توی دل من و تو تکون بخوره

دیگه گریه امونم نمیده امیدوارم هرجا هستن خوش و سالم باشن

خدایا شکرت ببخش اگه بعضی وقتا ناشکری می کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پارسا
2 اسفند 90 11:09
ناراحت نشو خانومی اگر کارمندای دانشگاه تنها هستن و ماماناشون پیششون نیست ولی اگر می تونین انتقالی بگیرین برین شهر خودتون تا هم بچه راحت باشه هم خودتون


دوست دارم ولی بابای هستی هم کارش هم کس وکارش اینجا هستند