هستی روشنی هستی روشنی ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

درباره هستی

شروع کار با تراشه های الماس 8/12/90

1390/12/9 9:39
نویسنده : مامان فاطمه
2,508 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز وقتی رسیدم خونه بسته های تراشه الماس رو از جلوی چشم شما برداشتم چون باید هر روز یک کلمه رو نشونت بدم

اول جزوه آموزشی رو خوندم و بعد کار رو شروع کردم

اول کلمه مامان رو نشونت دادم و بعد از چند ثانیه مکث گفتم اینجا نوشته مامان

دوباره خواستم تکرار کنم که شما زودتر از من تکرار کردی و خواستی کارت رو بگیری فکر می کردی پشتش هم نوشته بابا. وقتی دیدی پشتش خالی رفتی رو میز و گفتی مامان بابا کو

هرجور بود سرگرمت کردم که دنبال کلمه بابا نباشی

قربونت برم که همه جا مامان و بابا را با هم می بینی و میدونی بعد از مامان ، بابا است

سی دی رو هم برات گذاشتم خیلی خوشت اومد و چند بار تماشاش کردی از قسمت انگلیسیش خیلی خوشت اومد

توی سی دی وقتی آقا می گفت " من " شما تکرار می کردی "تو "

آقا می گفت لباس من شما می گفتی لباس تو یا لباس بابا

و هرچی دل خودت میخواست می گفتی

البته من از اول فکر میکردم کارت ها تصویری است

اگه تصویری بود جذابیتش برای شما بیشتر میشد

امیدوارم بتونم به خوبی ازشون استفاده کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محیا
9 اسفند 90 10:03
موفق باشی..دو نظر دارم..اول اینکه تا تلفظ هر کلمه ای رو که یاد گرفته براش بذار چون بقیه رو هنوز نمیشناسه گیج میشه بعدا..کارت و سی دی فرقی نداره باید کم کم باشه..استپ بزن و بذار از اول قسمت انگلیسیش ببینه.. نظر دیگه ام اینه که همون بهتر که تصویر نداره.چون اونا به تصویر علاقه مند ترند و دیگه نوشته رو فراموش میکنن. بعدا به اون هم علاقه پیدا میکنند. خلاصه موفق باشی دوستم..


ممنون از نظراتت شما هم همینطور
در ضمن سی دی رو برات آوردم


مامان محیا
10 اسفند 90 9:10
سی دی رو نگهدار ازت میگیرم عصر ممنونم.. تا اینجا چطوره خوب پیشرفتین؟


دیروز عصر جلوی مهد ندیدمت
آره خیلی خوبه تا دست پیش رفتیم
ماشاالله خیلی خوب جواب میده
امیدورام تا آخرش همینجور باشه
مامان صدف
16 اسفند 90 13:37
بابا امان از این دخترای جا باز کن