هستی روشنی هستی روشنی ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

درباره هستی

10/12/90

1390/12/13 8:51
نویسنده : مامان فاطمه
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگلم

دیروز وقتی رسیدیم خونه یه خستگی گرفتم و کلمه بابا رو نشونت دادم  بهت گفتم هستی اینجا نوشته قبل از اینکه من بگم بابا شما گفتی بابا

فکر کنم از سی دی که شب قبل چند بار دیدی یاد گرفتی

بعد که دیدم مامان و بابا رو خوب یاد گرفتی کلمه دست رو نشونت دادم و اون رو هم یاد گرفتی

دوباره چندبار سی دی رو دیدی

راستی یادم رفت بگم دیشب برای اولین بار خودت گفتی جیش دارم و وقتی بردمت دستشویی دیدم مثل دفعه های قبل سرکاری نیست و چند بار دیگه هم این عمل پسندیده رو تکرار کردی

دیگه فکر کنم تا حدودی توی دستت اومده

انشاالله دیگه بعد از عید به طور کلی از شر مای بیبی خلاص میشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محیا یعنی تمام زندگی
13 اسفند 90 8:13
آفرین به هستی خانم باهوش مبارک باشه
مامان آرینا موفرفری
14 اسفند 90 2:02
آفرین صد آفرین به هستی جون.


ممنون خاله جون
گیلان
20 اسفند 90 11:50
سلام چرا اینقدر یر وبتون رو اپ میکنین


سلام ممنون که از وبم دیدن کردید
پست اولش ثابته
شلوغی آخر سال کارهای اداره و خونه
مامان محیا
21 اسفند 90 11:16
کجایید پس؟؟؟


خیلی شرمنده ای دخترمم
خواهر آخر ساله و ما همش در حال جواب پس دادن هستیم
باید تمام پرونده های مالیمون رو تا آخر هفته ببندیم


دیروز هم مرخصی بودم اما بی انصاف ها از پشت پام دراوردن