هستی روشنی هستی روشنی ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

درباره هستی

27/9/90

1390/9/27 10:29
نویسنده : مامان فاطمه
267 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام

امروز دوباره از اون روزهایی که من از اول صبح این عذاب وجدان همیشگی اومده سراغم .

آخه امروز وقتی توی راه میبردمت مهد به زور میخواستی چشماتو باز کنی اما نمی تونستی و دوباره میخوابیدی .تا اینکه رسیدیم مهد چشماتو هر جور بود باز کردی و کیفتو ازم گرفتی و خیلی مظلومانه رفتی داخل.وقتی اومدم اداره و به وبلاگ محیا سرزدم نگرانی و عذاب وجدانم دوبرابر شد .

الهی برات بمیرم دختر گلم

ایشااله بعدازظهر جبران می کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محیا
29 آذر 90 13:04
عزیزم بمن گفتن ازین عکسها نذارم شما ناراحت میشی آره؟؟ راستش من همه چی رو دوست دارم بنویسم.که واقعی باشه نه یه مشت حرفهای دل خوش کی که بقی خوششون بیاد...اتفاق بدی نبود که...محیا از روی زمین و جلوی هستی ظرف رو برداشت تا بازی کنه... شما هم مثل ما باید دلتو بزنی به دریا و محکمتر باشی و هستی جونو بسپری به خدا...اونقدر تو این زمونه گرگ زیاده و ما هم که همش نمیتونیم کنارشون باشیم...خدا نگهدارشون باشه!!! هستی هم مثل شما مهربون و دل نازکه...

نه عزیزم اتفاقا اصلا ناراحت نشدم.
من اتفاقا توی همه مسائل خیلی محکم هستم فقط در مقابل اشک هستی کم میارم.

مامان صدف
29 آذر 90 14:06
محفل آريائي تان طلائي ، دلهايتان دريائي
شاديهايتان يلدائي ، پيشاپيش مبارک باد اين شب اهورائي . . .



ممنون همچنین بر شما هم باد هر آنچه که شما فرمودید....


هدیه جووووووووون
2 دی 90 20:43
سلام
ما هم تو مسابقه شرکت کردیم
لطفا به ما هم رای بدین کد 196
جون ما رای بدی ها


قسم نخور عزیزم چشم رای میدم