هستی روشنی هستی روشنی ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

درباره هستی

11/11/90

1390/11/11 13:21
نویسنده : مامان فاطمه
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمر مامان

دیروز با خاله زهرا صحبت کردم گفتند میخوان 25 اسفند برن مشهد از ما هم دعوت کرد که بریم منم خیلی دلم میخواد یک سال ، سال تحویل رو اونجا تجربه کنم

شب که بابا اومد بعد از کلی بازی و سروصدا با شما بهش پیشنهاد دادم

مامان :امسال دلم میخواد سال تحویل توی مشهد باشیم

بابا : خیلی خوبه

مامان : پس برای 25 بلیت بگیریم ؟

بابا :از 25 خیلی زوده من اصلا نمیتونم مرخصی بگیریم خیلی سرمون شلوغه

مامان :واقعا که یکبار نشد ما یه برنامه ریزی مثل همه آدما بکنیم

بابا : از 1 فروردین تا 6 من در خدمتم هر جا بخوای می ریم

مامان : لازم نکرده من میخوام با خواهرم برم اونم از 25 اسفند تا 2 عید (روی دنده لجبازی )

بحث تموم شد

ولی من همچنان بابت این قضیه ناراحت بودم

موقع شام شما از روی مبل می پریدی روی دوش بابا .یدفعه بابا نتونست از پشت بگیرتت و با سر اومدی توی سفره .دوغ ریخت تو سفره و نزدیک بود سرت بخوره به قابلمه.خیلی به خیر گذشت منم که دلم پر بود شروع کردم به داد و بیداد سر بابا

آخه خیلی عصبانی شده بودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محیا
15 بهمن 90 10:58
کار خوبی کردی هیجاناتتو بریز بیرون