هستی روشنی هستی روشنی ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

درباره هستی

شیرین زبونی ها

1390/11/17 10:40
نویسنده : مامان فاطمه
504 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم مامان

امروز اومدم چندتا از شیرین زبونی هات و اینجا بنویسم

هرچند به شیرینی زمانی نیست که از زبون خودت میشنویم

مامان :هستی برای اینکه موهای تمیزی داشته باشیم باید چیکار کنیم

هستی با آب و تاب بسیار :باهد باهد میریم حموم موهامونو شامپون بزنیم گیه نکنیم ،دوتر خوبی باشیم

وقتی پشت تلفن ازش می پرسن چیکار می کنی

هستی میگه :دارم مامانمو اذیت نمی کنم بابامو اذیت نمی کنم دوتَر خوبیم

دیشب داشتم با بابا صحبت می کردم توی صحبتام گفتم بیت المال

شما هم پشت سر من هرچی ازت می پرسیدیم خیلی قشنگ با حرکات دست رو به بابا می گفته بیت المال

همدردی با مامان محیا:

تازگی ها اصلا از پوشک خوشت نمی آد تو خونه که آزادی و پوشکت نمی کنم

اونقدر توی دستشویی نگهت میدارم اما فایده نداره

و تو خونه هم اینقدر جیشتو نگه میداره تا لحظه آخر که دیگه چاره نداشتی کارتو میکنی و بعد شروع به گریه می کنی فکر کنم عذاب وجدان می گیری وگرنه دیگه دلیلی برای گریه ات نمی بینم

این خونه ایی که هستی ساخته

 

هستی در حال ورزش

 

هستی مسرور از تماشای عکس خودش

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محیا عظیمی
19 بهمن 90 11:48
خوبه اون آینه رو که پایین گذاشتی هستی دست نمیزنه
محیا بود تا حالا هزار بار شکونده بود


هستی بهش دست میزنه ولی وقتی بهش تذکر میدم دیگه دست نمیزنه هستی بچه ی شیطونی نیست
مامان صدف
23 بهمن 90 8:48
آخی چه بامزه. از حرف زدنش فیلم بگیر. بعدا" خودش که ببینه کلی ذوق میکنه.