هستی روشنی هستی روشنی ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

درباره هستی

تعطیلات نوروز 91

1391/1/15 9:01
نویسنده : مامان فاطمه
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوب وبلاگیم

امیدوارم همه تعطیلات بهشون خوش گذشته باشه و سال 91 رو خوب شروع کرده باشند

بالاخره بعد از 19 روز خوشگذرونی و استراحت برگشتیم سر کار و شما مهد کودک.

مطمئنم که امروز بهت خوش میگذره چون حسابی دلت برای دوستات تنگ شده .

ولی من خیلی دلم برات تنگ شده آخه این 19 روز همش باهام بودی و یک لحظه هم ازم دور نبودی.

تا رو روال بیفتیم یه چند روزی زمان میبره

امیدوارم امسال برای همه سال خوبی باشه برای تو جوجه کوچولوی من هم سالی سرشار از سلامتی و به دور از هر غم و غصه ایی باشد.(الهی آمین)

 

امسال عید هم طبق روال هر سال رفتیم یزد خونه مادرجون

همین که همه در کنار هم بودیم خیلی خوش گذشت

رویداد خاص عید امسال هم از پوشک گرفتن شما بود که امیدوارم به قول مامان محیا این پروژه با موفقیت به سرانجام برسد به شما هم خیلی خوش گذشت و فکر کنم یه کم از قبل شیطونتر شدی

یه سری عکس هم دارم ولی امروز دوربین نیاوردم باشد برای بعد...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محیا
16 فروردین 91 11:50
ما قبل عید دادیم. کامل هم گفتن بدین. آخه باید حقوق بدن.. پیام خصوصی داری